2013. augusztus 13., kedd

1. Díjam :)

Megkaptam az első díjamat!
Ezer és egy köszönet BonyŁ-nek :))
http://thenevergiveupyourdreams.blogspot.hu


Szabályok:

1. 11 dolog rólam
2. 11 válasz
3. 11 kérdés
4. 11 bloggernek tovább küldeni

11 dolog rólam:

1. Akár órákig is képes vagyok a kádban ülni.
2. Még nem volt barátom.
3. 13 éves vagyok.
4. Kedvenc színem a rózsaszín
5. Szeretek Görkorizni
6. most leszek nyolcadikos
7.  megszállott blogolvasó vagyok
8. lusta vagyok tanulni
9. a télen szalagszakadás volt a térdemben 
10. Békéscsabára szeretnék menni továbbtanulni
11. a szüleim elváltak.

11 válasz:

1. Szereted Justin Bieber-t ? És a One Direction-t?  Igen imádom mind a hatójukat
2. Miről álmodtál legutóbb? felkellet adni a jelentkezéseket a gimibe 4 helyre adtam fel és mindenhonnan pozitív visszajelzéseket kaptam
3. Kedvenc könyv, film, sorozat, dal? twilight 1-4, Tökéletes Hang, Jersey Shore, One Direction-Best song ever
4. Szerinted valakinek lehet egyszerre több legjobb barátja? egy embernek legfeljebb 2 legjobb barátja lehet szerintem.
5. Kedvenc színész? Taylor Lautner
6. Mi akarsz lenni, ha nagy leszel? Londonba akarok dolgozni a Starbuks-ba pincérként (bocsi ha rosszul irtam)
7. Milyen zenei műfaj a kedvenced? Pop
8. Mióta írsz blogot/blogokat? februárban kezdtem el irni az elsőt de azt abba hagytam mert elcsesztem. ezt olyan május fele kezdtem.
9. Van testvéred? apu felől kettő anyu felől három.
10. Kedvenc énekes? Női énekes : Demi Lovato Férfi énekes: Justin bieber Férfi zenekar: One direction Női zenekar: little mix (nem a one direction miatt)
11. Kedvenc blog/blogok? http://www.london1dandme.blogspot.hu/

11 kérdés:

1. Szeretsz sportolni?
2. Milyen zene dob fel?
3. mi az a  hely ahova el akarsz jutni?
4. Kedvenc író?
5.  Hány éves vagy?
6. Mit csinálsz amikor nem tudsz elaludni?
7. Rendet tartasz a szobádban?
8. Kedvenc dal?
9.  Legnagyobb álmod?
10. Szereted az éjjel-nappal budapestet?
11. Hol születtél?

Tovább küldöm:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése